Wat fijn dat je een kijkje komt nemen op onze website en wie weet kunnen we iets voor je betekenen.

Stichting GoedGeregeld biedt begeleiding voor iedereen vanaf 18 jaar waarbij de verbinding tussen mens en 0ndersteuningsvraag centraal staat. We streven ernaar jou als zorgvrager ook te kunnen blijven ondersteunen als er langer en intensiever zorg nodig is. De ervaring heeft geleerd dat een professionele/persoonlijke relatie tussen zorgvrager en zorgverlener essentieel is voor goede en efficiënte zorg.

Stichting GoedGeregeld, aangenaam kennis te maken.

De organisatie is in 2007 opgericht door vier vrouwen vanuit de behoefte de begeleiding daar te geven waar het hoort, namelijk in jouw woon- en leefomgeving. Dit doen we dus al vele jaren. In deze jaren zijn we gegroeid met medewerkers en in ons dienstenpakket.

Naast begeleiding bieden wij ook trainingen, coaching en workshops aan, kijk je met ons mee?

Wat doen wij?

We bieden verschillende diensten aan voor iedereen vanaf 18 jaar en ouder. We werken met een breed palet zoals; stimulering van persoonlijke ontwikkeling en groei, ondersteuning en begeleiding bij levensvraagstukken, training en coaching bij grote veranderingen in je leven. Deze trainingen en workshops kunnen zowel werk als privé gerelateerd zijn. Ook bieden we ondersteuning aan mantelzorgers, mensen met beginnende dementie en of mensen in de laatste levensfase.

Voor wie werken wij?

Particulieren
Pgb budgethouders
Gemeenten
Zorgkantoren
Collegae organisaties
Ministerie van Economische Zaken

Waar werken wij?

Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo)

Almelo, Apeldoorn, Deventer, Eemsdelta, Groningen, Hellendoorn, Het Hogeland, Oldambt, Olst-Wijhe, Pekela, Raalte en Stadskanaal.

Wet langdurige zorg (Wlz)

Deventer, Eemsdelta, Groningen, Het Hogeland, Midden-Groningen, Oldambt, Olst-Wijhe, Pekela, Raalte, Stadskanaal, Veendam, Westerwolde en Westerkwartier.

Persoongebonden budget  (Pgb) (Wlz)

Groningen en Overijssel.

TRAININGEN, COACHING EN WORKSHOPS

Onze workshops en trainingen zijn niet regio gebonden en kunnen door heel Nederland gegeven worden.